Een unieke winkel vraagt om een unieke branding. Kristel van KRIS Interieur & Conceptstore kwam bij ons voor een volledige rebranding. We omarmden haar visie en vertaalden die naar een visuele identiteit die perfect aansluit bij de uitgesproken stijl van de conceptstore en de passie van Kristel zelf.
Bij de branding hebben we ons gericht op de juiste balans tussen eenvoud en karakter, zodat de identiteit van de winkel haar liefde voor interieur en lifestyle volledig weerspiegelt. Bij KRIS draait alles om een rustige basis met een persoonlijke touch, warmte en opvallende accenten.
Het beeldmerk is ontworpen met oog voor detail: de i en de c staan voor interieur en conceptstore. Samen vormen deze letters de letter K, die symbool staat voor Kris. Het resultaat is een herkenbare en stijlvolle uitstraling die de sfeer van de conceptstore versterkt.
www.krisconceptstore.nl
@kris_conceptstore
Ben erg blij dat ik de samenwerking met Extra Saus ben aangegaan. Mijn dochter liep stage en was erg enthousiast over Extra Saus dus dat heeft voor mij de doorslag gegeven. De communicatie met Mel en Marije verloopt erg open en laagdrempelig. Ze zijn super behulpzaam en heel creatief. Ben erg blij met mijn nieuwe logo, website en webshop 🤎 alles klopt nu. Ze hebben helemaal vertaald waar KRIS voor staat en wie KRIS is, het heeft mij veel rust gegeven nu het totaalplaatje klopt!